Vyhledávání


Kontakt

HC Kati Katov

774 08 50 23

E-mail: pozar.z@seznam.cz

Co bude?

25.08.2015 22:07

Diskusní téma: Co bude?

Datum: 07.09.2015

Vložil: benča

Titulek: jj

Jsem pro nižší soutěž.

Datum: 06.09.2015

Vložil: Bob

Titulek: .....

Vše už je zde napsáno a plně s Vámi souhlasím, takže BHL ne, nižší soutěž ano.

Datum: 01.09.2015

Vložil: mira

Titulek: HH

Já osobne Bhl hrát taky nechci..sem pro nižší soutěž

Datum: 31.08.2015

Vložil: Laci

Titulek: Omlouvám se dovolená

Zdarec moc se omlouvám, ale celý týden jsem byl na dovolené. Samozřejmě, že souhlasím s příspěvky. Hokej chci hrát za každou cenu, ale ne BHL, kde nás každý drtil. Jsem pro tu nižší soutěž. Co se týká docházky nebudu to komentovat. Když budeme hrát soutěž budu chodit, tak jak jsem chodil doposud a doufám,. že nás bude chodit pravidelně aspoň 10 a ne jako minulou sezónu, jen ta hrstka odvážných.

Datum: 30.08.2015

Vložil: pahílek

Titulek: sezóna 2015-2016

Poslední můj komantář je dlouhý, tak pro ty lenochy, kteří ho nebudou chtít celý číst přidávám stručný a jasný svůj názor:

HC Kati Katov ANO, ale v jiné lize!
BHL NE !!!

Datum: 30.08.2015

Vložil: pahílek

Titulek: sezóna 2015-2016

Ahoj, už jsem napjatě očekával, kdy nastane diskuze ohledně náslující sezóny (tedy pokud nějaká vůbec bude) . Poslední sezóna byla hrozivá, jak s mizernou docházkou lidí, tak i díky tomu výsledkově. Na současnou podobu BHL nemáme, to víme každý, opravdu se její kvalita a tím i myšlenka přesunula jinak, do jiné dimenze. A předpokládám, že se to bohužel nezmění. Proto jsem proti tomu, jako myslím naprostá většina, abychom hrály BHL dál. Předpokládám, že nižší (říkal bych jinou ligu) myslíte BFC (Best four cup). Tuto ligu bych rád vyzkoušel, velice rád bych totiž v následující sezóně s hokejem v podobě HC Kati Katov pokračoval a myslím, když budou-li vyrovnaní soupeři, tak nás to znova začne bavit a rádi budeme chodit na zápasy. Při pohledu na www stránky BFC jsem zjistil, že si týmy musí zajistil rozhodčího a zde bych viděl menší problém, jestli bude koho sehnat a hlavně kdo ho z nás bude shánět (jestli nás příjmou). S touto otázkou se pomalu, ale jistě, dostávám k dalšímu bodu Strykova komentáře. Zcela tě Stryko chápu v tom jak složité a náročné pro tebe musela být organizace ohledně HC Kati Katov, zvlášť v poslední sezóně. Za všechny dosavadní sezóny ti chci poděkovat, jak a hlavně že si vedl Katy dál a dál. Jestli skončíš jako organizátor (což nechci), tak nevím kdo to bude dělat místo tebe, já sám si na to netroufám, leda že by se ke mně někdo přidal a staral se o Katy semnou. Doufám, že aspoň jako hráč budeš pokračovat nadále. Katům zdar....ať žijeme dál.

Datum: 15.09.2015

Vložil: Stryko

Titulek: Re: sezóna 2015-2016

Stryko děkuje za slova chvály a konstatují, že já s hokejem nekoncim, ať už budu hrát za kohokoliv.
Když milujes, tak není co řešit ;-)

Datum: 29.08.2015

Vložil: aidam

Titulek: ..

Já se přidávám ke Karlovi, já bych taky preferoval nižší soutěž. Pokud zůstaneme v BHL, to už bych nechodil, to nedávám. Pokud nás někam vezmou a bude to v trochu rozumný termín, tak bych chodil. Jinak pro mě zůstane jen pondělí.

Datum: 26.08.2015

Vložil: Karel

Titulek: xxx

Pokud se budu moct aspoň trochu hýbat tak chodit budu, každopádně bysme se měli s pukem hlavně bavit a ne se nasírat proti tlupě bývalých neúspěšných profíků, kteří si na nás hojí komplexy. Takže já pro nižší soutěž pokud nás vezmou.

Datum: 26.08.2015

Vložil: Jahe

Titulek: Co se dá dělat...

Ahoj KATI,ikdyž jsem vám poslední rok na ledě nepomohl a nevím jestli nastoupím letos(moc bych chtěl),musím se Strykem souhlasit...
BHL ztratila svůj původní záměr,aby jsme si my amatéři mezi sebou zahráli.
Během pěti let kvůli tomu odpadla polovička týmů,i přesto je mi líto,že se blíží náš konec v této soutěži,protože jsem se chtěl vždycky měřit s těmi lepšími.
Ale v 7 proti 10 se nedá vyhrát skoro nikde,nehledě na to,jak moc to člověka baví...
V pondělí na schůzi také nemůžu,jsem na dovolené.
Rád bych,aby KATI žili dál a myslím že by jsme v nižší lize byli rovnocennými soupeři.
Stryko,pokud budeš potřebovat s něčím pomoc,ozvy se,nikoho tam neznám.

1 | 2 >>